Eigen ontwerp
Bij > 50 stuks ontvang je vanzelf extra korting.

ICT termen met eigen omslag

Miss Efficiency
Eigen ontwerp
    Levertijd:5-7 dagen
Bestel
  • Beschrijving
  • Meer
  • Specificaties

Je kunt het boek ook bestellen met een eigen gemaakte omslag & voorwoord. Vanaf 50 stuks ontvang je 30% korting en vanaf 100 stuks 50%.

Eigen voorkant

Je kunt de voorzijde 1:1 in .jpg bestand aanleveren.

Eigen achterzijde

Dit geldt tevens voor de achterzijde.

Eigen voorwoord

De pagina van het voorwoord mag ook 1:1 als eigen ontwerp gemaakt worden.

Bestandtype

Het artwork 1:1 aanleveren op A4 formaat en zonder snijranden.

Letterfont

Er wordt gebruikt gemaakt van letterfont: Alber Light, Regular & Bold

Lettergrootte

Kop voorwoord 27
Standaardtekst 9
Regelafstand exact 13 pt

Kleurgebruik

Pms 226C roze

R208 G0 B111

L* 44.85 a* 80.21 b* 0.01

#D0006F    

Randloos

Het naslagwerk wordt zonder witranden afgedrukt.

Bestelhoeveelheid 

De minimale bestelhoeveelheid is 1 stuks.

Auteur: Marcelle Vermunt-Monshouwer
Titel: ICT termen in begrijpelijke taal
Uitgever: Miss Efficiency - M Projecten BV
Type: Naslagwerk
Genre: Educatief
Formaat: A4
Aantal pagina's: 80
Afwerking: Wire O-inbinding
Bindrug: Ringband metaal (zilver)